Pàgines

18 de febrer 2010

La tortuga


Fa molts anys a la platja d'Altafulla em vaig adonar que la tortuga és per mi un animal molt especial. Per mi explica com tornant sempre a la mateixa platja a pondre els ous i confiar en que les seves cries arribaran a fer el mateix acte quan arribin a ser adultes demostren una prova d'amor molt important.
Aquests pensaments un xic existencials em fan pensar en el que tu m'has ensenyat: la responsabilitat, el donar als altres, el compromís, la fidelitat, la confiança, l'amor. Són uns bons ingredients per anar fent camí a poc a poc però amb la confiança de que s'aprèn cada dia i estimant allò que fas, allò que creus i els teus.

T'estimo molt i espero que segueixis ampliant la meva col.lecció de tortugues!

1 comentari:

  1. Sí, fill meu, però les tortugues van poquet a poquet i tu vas per tot arreu com un coet! Sempre has estat així i tens a qui assemblar-te, però ja toca prendre't la vida amb calma i pensar una mica més en tu i en allò que vols.
    Tens una seguretat professional i la sort de treballar en allò que sempre has volgu; aprofita-ho, passa-t'ho bé i diverteix-te tant com puguis sense amoïnar-te tant per tot i per tothom. Ja saps que a mi em tindràs sempre molt a prop teu.
    Mil petons!

    ResponElimina