Pàgines

18 de febrer 2010

I el dilluns va descansar!

Els alumnes van tot sols,
i tant si vols com si no vols,
ens avorrim com a mussols.

El cava ens ajuda a passar les hores,
i si a més de beure espantem les sogres,
tenim entreteniment de sobres.

Ja se sap que distància rima amb vagància,
I si no fos pels de dalt que vetllen amb constància i decisió,
dormiríem a la palla i pentinaríem el gat amb gran dedicació.

Atenem, informem, puntuem, contestem,
expliquem, esmenem, enviem, creem, parlem,
examinem, refem, revisem, corregim, introduïm...
Presencials, inicials i orals;
telèfon, fax, arxiu de veu, xat i skype;
plataforma i llibre; unitat de síntesi i reforç; links i repassos;
centre obert i Vols parlar...

De debò algú es pot creure que distància rima amb vagància?

No t’hi amoïnis, però, perquè per a tu comença una nova etapa, sense caps ni DILLUNS!

Quina enveja que ens fas amb els caps de setmana de tres dies que tindràs!
Que tremolin els vols barats, que segur que ja en tens de preparats!

Salut i per molts anys !
Que tu els visquis i que nosaltres ho puguem veure (i beure!)

2 comentaris:

  1. Anna, Anneta, Anna!

    Com que no hi ha manera de poder escriure un missatge propi i jo encara em sento nena d'Horta... Apa! M'infiltro en el missatge amb un comentari breu però sincer.

    Jo només demano una cosa:

    ESTAR TAN GUAPA COM TU EL DIA QUE EN FACI 60!!!

    Gaudeix dels 60, de la prejubilació (jo calculo que a mi m'arribarà als 82...), dels caps de setmana llaaaaaaaaaaaaaaaaaargs i de moltiiiisíssima salut!

    Una abraçada molt, molt, molt forta!

    Txell

    ResponElimina
  2. Nenes! Us he de donar les gràcies perquè em vau alegrar el dia. La vostra col·laboració ha estat sempre essencial per superar les dificultats a la feina. Però la nostra relació no és només laboral; és una complicitat que només nosaltres podem entendre... Us agraeixo l'esforç que suposa l'entrada al blog, la cançó, la disfressa... , en moments de tanta feina.
    Gràcies
    Txell! M'ha fet molta il·lusió la teva entrada. I tant que ets una nena d'Horta, per molt que siguis al carrer Mallorca sempre tindràs un peu al Safd.
    Gràcies

    ResponElimina